MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap ha

  • masa pelepasan:2022-08-23 09:08:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:349
  • Penerangan pantas:

    Morioka,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuen

Kandungan artikel

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, melakukan ia dua kali, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

KraslavaPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.


MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap hari



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

JulatStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Pengubah kuasa


MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap hari



Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi,MoriokaParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVA, proses tumpukan inti dan piawai kualiti,MoriokaSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotak, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Selamat datang panggilanTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

MoriokaPenghakiman cacat pengubah kuasa

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi,MoriokaHarga pengubah distribusi 800kVA, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

MoriokaMaklumat produk lain
  • DortmundAxle Co., Ltd.Prinsip bekerja ke arah yang betul

    DortmundAxle Co., Ltd.Prinsip bekerja ke arah yang betul

  • MochengJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPermintaan yang lemah untuk suhu tinggi, ha

    MochengJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPermintaan yang lemah untuk suhu tinggi, ha

  • MochengPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKos pelaburan industri

    MochengPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKos pelaburan industri

  • MochengLift penglihatan rumah tanggaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

    MochengLift penglihatan rumah tanggaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

  • GorontaloPembuat pengubah minyak terjunFaktor yang mempengaruhi penggunaan

    GorontaloPembuat pengubah minyak terjunFaktor yang mempengaruhi penggunaan

  • TriesteKereta platform angkat hidraulik dalamKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

    TriesteKereta platform angkat hidraulik dalamKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

  • TriesteBeli jambatan boarding hidraulikProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, ke

    TriesteBeli jambatan boarding hidraulikProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, ke

  • KielJembatan boarding forklift bekasLangkah penyelenggaraan

    KielJembatan boarding forklift bekasLangkah penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap ha memberi anda MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap ha oleh syarikat kami, perkhidmatan MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap ha dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap ha, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap ha. MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap ha di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MoriokaSuhu tiga fasa pengubah jenis keringApakah perkara utama penyelenggaraan yang betul setiap ha, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!